Damperli panelvan
IFA H3A 4x2
Damperli panelvan
IFA H3A 4x2
sabit fiyat KDV bildirimi gösterilmemekte
€9.000
Üretim yılı
1955
Durumu
Kullanılmış
Konum
Bovenden 

Resimleri göster
Haritayı göster
Makineye ait bilgiler
Fiyat ve Konum
sabit fiyat KDV bildirimi gösterilmemekte
€9.000
- Satıcının konumu:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Almanya

Ara
Teknik detaylar
- Kilometre:
- 1.000 km
- Güç:
- 59 kW (80,22 bg)
- Yakıt türü:
- dizel
- Vites türü:
- mekanik
- Dingil konfigürasyonu:
- 4x2
- Dingil mesafesi:
- 3.250 mm
- Toplam ağırlık:
- 7.080 kg
- Boş ağırlık:
- 3.580 kg
- Azami yük ağırlığı:
- 3.500 kg
- Ilk tescil:
- 01/1955
- Yükleme alanı uzunluğu:
- 3.400 mm
- Yükleme alanı genişliği:
- 2.150 mm
- Yükleme alanı yüksekliği:
- 550 mm
- Renk:
- yeşil
- Şoför kabini:
- gündüz kabini
- Süspansiyon:
- çelik
- Lastik boyutu:
- 8.25-20
- Koltuk sayısı:
- 2
- Donanım:
- kabin, tır çekici bağlantısı
Teklif detayları
- Listeleme kimliği:
- A18028331
- Referans no.:
- 1955
- Son güncelleme tarihi:
- 24.06.2025
Açıklama
Vehicle location: Bovenden, registration house, 5-speed manual transmission, leaf spring suspension, tow hitch with air, lighting, and hydraulic connections. Wheelbase: 3250 mm. Body: Classic truck – 3-way tipper body. Swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder (inline), 6024 cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, maximum speed: 60 km/h. The successor model to the H3 was the H3A truck. It was publicly introduced at the Leipzig Spring Fair in 1949 and produced from mid-1950 to 1956 at the Zwickau VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH, initially as a flatbed truck. The H3A was a completely new design as a bonneted (long-nose) truck with diesel engine. The diesel engine was developed based on a VOMAG concept. At the Leipzig Spring Fair, the H3A was presented as a tractor unit with tanker semi-trailer; further variants such as three-way tippers, livestock trucks, road tractors, tankers, as well as special bodies for the postal service and Red Cross, and as furniture vans, were built. Around 180 forward control buses (H3B) were manufactured at the LOWA plant in Bautzen, based on the H3A chassis. The main area of operation was predominantly in the civil sector, but the H3A was also used by the People's Police and later by the Barracked People's Police and the NVA. Ex Dörr forwarding company, subject to errors! ACCESSORY INFORMATION WITHOUT GUARANTEE. Specifications, availability, and errors subject to change!
Pjdsvhg Hnjpfx Aa Uegu
Bu ilan otomatik olarak tercüme edildiğinden bazı çeviri hataları oluşmuş olabilir.
Pjdsvhg Hnjpfx Aa Uegu
Bu ilan otomatik olarak tercüme edildiğinden bazı çeviri hataları oluşmuş olabilir.
Tedarikçi
Not: Ücretsiz kaydolun veya giriş yapın, tüm bilgilere erişmek için.
İlk kayıt tarihi: 2002
İstek gönder
Telefon & Faks
+49 551 8... ilanlar
İlanınız başarıyla silindi
Bir hata oluştu












